REKLAMA
  1. bizblog
  2. Pieniądze

Ruszyła kampania mPay z byłym kapitanem reprezentacji Polski i Miss Polonią

mPay wystartowało z nową kampanią „Płatności Fair-Play”, która z jednej strony promuje wizerunek, z drugiej ma walor edukacyjny. W związku z tym do współpracy zostali zaproszeni były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski, oraz Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej Milena Bilska.

24.04.2024
13:55
Ruszyła kampania mPay z byłym kapitanem reprezentacji Polski i Miss Polonią
REKLAMA

Gwiazda futbolu Jakub Błaszczykowski oraz Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska będą zachęcać do korzystania z aplikacji mPay w ramach nowej kampanii pn. Płatności Fair-Play.

REKLAMA

W spotach reklamujących kampanię wystąpi gwiazda futbolu

W ramach rozpoczętej kampanii wyprodukowane zostaną na social media oraz kanały własne mPay, m.in. 6-sekundowe spoty z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej, a także banery display emitowane w serwisach horyzontalnych. W czerwcu wizerunek Kuby pojawi się również w outdoorze, czyli na nośnikach citylight billboard przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Trójmieście oraz Wrocławiu. Współpracę zaplanowano do końca roku, z możliwością przedłużenia o dwa lata.

Kampania podzielona została na dwie warstwy: wizerunkową oraz edukacyjną. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki mPay, a także zmiana pozycjonowania w kierunku aplikacji towarzyszącej cyfrowemu stylowi życia wszystkich Polaków – mówi Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za strategię marki mPay.

I dodaje, że chcą pokazać jej najważniejsze funkcje, wielowymiarowość i dopasowanie do potrzeb każdego klienta.

Stale aktualizujemy ofertę, wdrażając kolejne usługi, co buduje przewagę konkurencyjną, czyniąc aplikację jeszcze bardziej atrakcyjną dla użytkowników, których już teraz jest ponad 1.5 mln - wspomina Jarosław Grzesica.

Więcej wiadomości na temat mPay można przeczytać poniżej:

Warstwa edukacyjna mPay z główną rolą Miss Polonii Ziemi Częstochowskiej

mPay informuje, że w warstwie edukacyjnej kampanii, której twarzą została Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej Milena Bilska, powstanie cykl 10 filmów opowiadających historię dziewczyny będącej w podróży, wykorzystującej nowoczesną technologię, która pozwala zaoszczędzić jej czas i skupić się na wyznaczonych zadaniach.

Wszystkie odcinki utrzymane będą w stylu vlogowym, nawiązującym do UGC. Cechuje je lekka forma i pozytywny klimat, przyprawiony szczyptą humoru - podaje platforma mPay.

Ekspert wyjaśnia, że mPay wprowadza także nową identyfikację wizualną. Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji. Spółką podjęła bowiem strategiczną decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników.

mPay to wiodący polski dostawca rozwiązań z obszaru mobilnych płatności. Krokiem milowym w dynamicznym rozwoju super aplikacji jest wprowadzenie karty debetowej, dzięki której użytkownicy swobodnie skorzystają ze środków zgromadzonych w aplikacji poza jej środowiskiem - twierdzi strateg marki mPay.

Grzesica zapewnia też, że oprócz tego mPay oferuje płatności w segmencie transportowo-turystycznym, np. za bilety komunikacji miejskiej w ponad 130 miastach, kolejowe krajowe i regionalne, przejazdy autostradami czy parkowanie w 90 polskich miastach.

REKLAMA

Aplikacja pomaga również użytkownikom w codziennych czynnościach finansowych takich jak opłacenie rachunków jednym kliknięciem lub doładowanie telefonu. To także platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa - podsumowuje Jarosław Grzesica.

mPay zaznacza, że na początku kwietnia aplikacja otrzymała nagrodę dla najlepszego fintechu 2023 r. podczas prestiżowej gali Invest Cuffs w Krakowie - największego w Europie wydarzenia zrzeszającego branże rynku inwestycyjnego. mPay w pokonanym polu pozostawił m.in. tak uznane marki, jak Blik, AllegroPay czy Alior Pay.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja:
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA